Minor ISD - Zambia - Reisverslagen van Steven Geerts - WaarBenJij.nu Minor ISD - Zambia - Reisverslagen van Steven Geerts - WaarBenJij.nu

Minor ISD - Zambia

Als onderdeel van mijn studie HBO-Verpleegkunde ga ik de minor International Sustainable Development volgen.

Voor deze minor zal ik samen met 7 andere studenten, van diverse opleidingen, op 23 september vertrekken naar Zambia. Hier verblijven we in totaal vier maanden en in deze tijd zullen we aan diverse projecten werken. Dit zullen projecten zijn gericht op mijn eigen vakgebied, maar ook multidisciplinaire projecten.

Via deze weg wil ik iedereen die daar belangstelling voor heeft op de hoogte houden van mijn belevenissen daar. Natuurlijk zal ik ook zoveel mogelijk foto's toevoegen.

Natuurlijk ben ik tijdens mijn verblijf in Zambia ook gewoon bereikbaar via mail, en ik vind het super leuk om ook van jullie kant is wat te horen. Mocht je dus vragen hebben of meer informatie willen over het een of ander, mail me!!!

Recente Reisverslagen:

22 Februari 2013

Weer terug in Nederland; Het is nog altijd wennen!

22 Februari 2013

Reisverslag zestien: Lake Malawi en terugreis...

04 Februari 2013

Reisverslag vijftien; De laatste week in Chipata:(

03 Februari 2013

Reisverslag veertien; Het eind is in zicht ;(!

03 Februari 2013

Reisverslag dertien; Bizar oud en nieuw!
Steven

Actief sinds 03 Juli 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 18226

Voorgaande reizen:

23 September 2012 - 25 Januari 2013

Minor ISD - Zambia

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: